dilluns, 16 de setembre de 2013

PREPARATS PER COMENÇAR?

QUÈ, ANEM A MONTSERRAT, O QUÈ?
 
 

9 comentaris:

  1. Anònim9/17/2013

    Jo si que hi anire, estic que em menjo les ungles


    Noelia Rico 5é


    ResponElimina
  2. Anònim9/18/2013

    Jo tinc moltissimes ganes d'anar i sé que m'ho passaré pipa encara que anyoraré molt a la meva familia. A més a més em sembla que és un tema interessant.



    Carla Mansilla 5é

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anònim9/19/2013

      que bonic t'ha quedat Carla
      chao Carli




      Noelia rico 5é

      Elimina
  3. Anònim9/19/2013

    Gràcies guapa!!


    Carla Mansilla

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anònim9/20/2013

      Hoye que piropos nos hacemos,no?
      desde lugo la que liamos...
      Deu



      Noelia Rico 5e

      Elimina
  4. Anònim9/20/2013

    Hoye pero que piropos nos acemos
    desde luego la que liamos
    Deu



    Noelia Rico

    ResponElimina
  5. Anònim9/20/2013

    Oye Carla tu ves a la Rosa este fin de semana.
    es para lo del chat que no funciona i tengo ganas de utilicarlo.
    Espero que mañana vengas a las 07:00 a la excursión nocturna al Avenc de l'esquerra espero que si chao nos vemos. Deu


    Noelia Rico

    ResponElimina
  6. Noies... ja varem parlar del tema del xat. NO tingueu pressa....
    ;-)
    Rosa

    ResponElimina
  7. Anònim9/23/2013

    no serem tan pesades


    Noelia rico

    ResponElimina