dimarts, 10 d’abril de 2012

LES MEVES VACANCES DE SETMANA SANTA

Aquest any he anat de vacances de Setmana Santa a l'apartament que tenim a Marina d'Or (Oropesa del Mar-Castelló), hem anat tota la família inclós els dos gossos que tinc la Gucci i la Xina. M´ho he passat mol bé, he anat a passejar per la platja amb els gossos i s'han posat xops d'aigua, al parc d'atraccions,...Com vaig cada any tinc un grup d'amics que cadascú és d'un lloc diferent, uns són de Madrid, altres de Toledo, de Bilbao,...i tots junt ens ho passem molt bé. Aquest any a Marina d'Or es celebrava la Copa Davis (un campionat de tenis). Espanya VS Austria. Bé, ha guanyat Espanya!!! He vis a Ferrer i Almagro que eran de l'equip Espanyol. Ara toca treballar, desitjan que arribi l'estiu per poguer tornar a l'apartament i estar amb els meus amics.Aquí os deixo unes fotos de les meves vacances.




















Judith Lois Gallego
La Mola 6è
7/4/12

1 comentari:

  1. Judith veient aquestes fotos ja et dones conte que t'ho vas pasar molt bé!!!

    Irina R

    ResponElimina