dimarts, 3 de gener de 2012

EL MEU NADAL

El meu Nadal el vaig passar en família érem: els meus pares, tiets, cosins, el meu germà i la seva companya, la meva neboda i jo. Vam dinar: gambes, ànec amb pinyons i torrons.
Els hi vaig donar postals que jo havia fet per tots, els hi van agradar molt! I també vam mirar vídeos de quan érem petits.
Després vam fer cagar el tio i a la meva neboda i a mi ens van cagar moltes coses. Ens ho vam passar molt bé i el menjar estava molt bo! Mireu les fotos i podreu veure el meu pessebre, el meu arbre de Nadal,...
Espero que vosaltres també hagueu passat un bon Nadal i os desitjo un feliç any nou 2012!!!

1 comentari:

  1. Marta Ma, sembla que t'ho has passat molt bé en les vacances, i tens la casa molt decorada.

    Marta O
    La mola

    ResponElimina