divendres, 11 de març de 2011

VIATGE A ALEMANYA

Hola a tots!!
Aquesta setmana blanca jo i la meva família
l'hem passat a Kassel (Alemanya) fa molt de fred i plou bastant sovint.
Vaig marxar de Lleida fins a l'aeroport de Frankfurt Hahn. Després vaig tenir un viatge de quatre hores fins arribar a Kassel.
L'endemà vaig anar a visitar l'Herkules, que era un Deu de Grècia.
El dimarts vaig visitar la població.
El dimecres vaig anar a visitar un poble anomenat Marburg amb un tren de dos pisos, i quan vem tornar a Kassel vem utilitzar el Tram (a Kassel al mig dels carrers hi han unes vies de tren que es per on passa aquesta espècie de tren més petit).
El dijous vaig anar a veure un palau anomeat Orangerie, que té uns jardíns imensos amb unes estatues que son uns lleons (els lleons signifiquen molt de poder).
Avui, divendres aniré a unes termes, i també a visitar un cementiri (no com els nostres, ells els enterren a terra).
Demà si fa bon temps aniré a visitar un altre poble.
I el diumenge és dia de tornada
M'ho he passat d'alló més bé!!!!

Adrià Tapia

2 comentaris:

  1. Que bé, Adrià!
    Has vist bastants monuments?
    A mi m'agradaria viatjar per Alemanya, Polonia, Londres... nperò com que només era una setmana no hi podia viatjar!

    ResponElimina
  2. eii adri to vas pasar d'allo mes ve e jejejeje et va agradar alamana i una pregunta vas veure una mica del pople de frankfurd?

    ResponElimina