dijous, 10 de març de 2011

A LA PINEDA!

Hola companys/es!
Com va la setmana Blanca? A mi perfectament!
El dia 7/3/2011 com va ser l'aniversari de la meva mare vam anar a un hotel de LA PINEDA (Salou) i vam tornar el dia 9/3/2011, ens ho vàrem passar molt i molt bé. El dia 7 quan vam arribar que eren les 17:30h de la tarda més o menys vam anar a deixar les maletes a l'habitació i vam anar a donar un tomb per La Pineda, desprès vam anar a prendre alguna beguda i a brenar. Quan vam prendre un beguda, que ens la vam prendre a l'hotel vam anar a l'habitació perquè gairabé ja era l'hora d'anar a sopar. Desprès d'anar a l'habitació vam anar a sopar. Quan vam acabar de sopar vam estar per l'hotel i aquell dia per la nit, a l'hotel hi havia BINGO. Desprès ja vàrem anar-nos a l'habitació a dormir. El dia següent, que era dia 8, ens vam llevar i vam anar a esmorzar, quan vam acabar d'esmorzar vam anar a donar un altre tomb per La Pineda perquè al meu germà li va agradar molt un parc que hi havia aprop de l'hotel. Desprès de donar un tomb vam anar a dinar. Durant el menjar vam tenir una sorpresa: Van vindre els meus tiets a l'hotel!!. A nosaltres ens va donar molta il·lusió. Quan vam acabar de dinar la meva mare i jo vam anar al SPA de l'hotel, era molt guai i molt tranquil, em va agradar moltíssim. Desprès vam pujar a les habitacions i finalment vam anar a sopar. Quan vam acabar de sopar vam anar a veure el partit de futbol, que jugava el Barça! Desprès vam anar a dormir. Al dia següent quan ens vam llevar vam anar a esmorzar i desprès a agafar les maletes per portar-les al cotxe, quan les vam deixar vam anar a donar un tomb per CAMBRILS, allà em vaig comprar unes bambes. Desprès vam anar a menjar i quan vam acabar vàrem anar-nos a casa!
A la imatge em podeu veure a la platja d'allà, La Pineda.

Marta Montero
La Mola

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada