dimarts, 4 de gener de 2011

UN DIA EN EL ZOO DE BARCELONA

El dia 30/12/2010 vam anar la meva germana, dues tietes , la mare, un cosi i jo al Zoo.
Vam arribar a les 12:00 i vam estar tot el dia mirant tots els animals, fins i tot la meva germana i el meu cosí van poder montar en uns caballs mentres jo menjava un gelat. Després de tot el dia veient animals l'última hora va ser la millor perquè a les 16:00h., hora de tancar van fer un espetacle de dofins amb dos entrenadores; feien tot tipus de trucs, quan va acabar la meva familia i jo vam anar-nos-en i vam comprar un record d'el Z00.

Pedro Ortiz
EL MONTAU

3 comentaris:

  1. Ostres Pedro, un gelat amb el fred que feia!!! Valent! Les fotos que has posat són molt xules!! Però en falta una de teva, no?
    Yashmine.

    ResponElimina
  2. És veritat, fa falta una foto teva! Els espectacles de dofins sempre són molt bonics, bueno, per mi clar.

    Marta Montero
    La Mola

    ResponElimina
  3. que guai es vritat falta una foto teba jejeje i que guai aa i tanbe falta la foto dels delfins al meu gust escalr jejjeje adeu pedrito jejejej

    ResponElimina