diumenge, 9 de gener de 2011

PORTAVENTURA

Hola a tots.
Jo el 28 desembre vaig anar a PortAventura amb la meva família i la Marta Mo.

Primer la vaig anar a recollir a les 9:15 per que tinguem mes temps.

La primera atracció que varem muntar era el “Furius Baco”, després varem anar “Gran Canyon Rapids, jo em vaig mullar tot el pantaló!
Vem muntar a altres atraccions i després varem anar a menjar a “Mexico”.
Desprès, la Marta, la meva mare i jo ens vam muntar en el “Huracan Condor”, era molt divertit!

Mentres el meu germà i el meu pare estaven en la “Serpiente Encantado”.

Al final del dia varem anar a “China” al “Dragón Khan”.

Per l'ultim, varem anar a “Sea Odesea”

Ens ho vam passar molt bé!

5 comentaris:

  1. Les atraccions que em van agradar més són el Dragón Khan i el Furios Baco!

    Cyrian
    LA MOLA

    ResponElimina
  2. A mi la atracció que em va agradar més va ser el FURIUS BACO, us la recomano tatalment! És molt imprssionant!

    Marta Montero
    La Mola

    ResponElimina
  3. El meu també Marta.
    Era molt divertit!


    Floriane
    El Montau

    ResponElimina
  4. Pel que veiem us a agrada molt el vostre Nadal
    xD



    Marta Ma.
    i
    Vanessa.

    ResponElimina
  5. QUE VE US O VEU PASAR JEJEJEJE

    ResponElimina