diumenge, 9 de gener de 2011

EL MEU NADAL

El meu Nadal ha sigut molt divertit!!:
Els dies 24 i 25 a casa meva fem cagar el tió com és tradició.
A mi em va "cagar" uns guants de porter, el Domino Espress, un parell de jerseis, un joc de la PlayStation 2 ( el pro 2011), torrons, neules, polvorons, un llibre i una metralleta NERF.
El dia 5 de gener per la tarda vaig anar a la cavalgada dels Reis Mags d'Orient, i em van portar un joc de fer Sudokus (a mi m'agrada molt fer Sudokus ).
L'endemà el dia 6, em vaig despertar i vaig veure al costat del pessebre un munt de regals!!!
Jo vaig anar a despertar el meu germà i els meus pares perquè m'estava impacientant.
Els Reis em van portar un MP4, un altre jersei i unes sapatilles de BARÇA!!!
I el Pare Noel m'havia portat laminadures.
Aquest Nadal m'ha agradat molt!!!!!!!!!!

Adrià T.
El Montau

4 comentaris:

  1. A mi també em van portar el PES 2011! Es molt xulo!

    Cyrian
    LA MOLA

    ResponElimina
  2. Quants regals noi! Per cert qui pessebre més divertit!

    Marta Montero
    La Mola

    ResponElimina
  3. A MI TANVE EM VAN PORTAR LA PES 2011 ES XULISIM

    ResponElimina