dimarts, 4 de gener de 2011

EL MEU NADAL

Hola a tots..

El 25 de desembre el meu germa és va despertar primer. Va anar a veure els seus regals. Va rebre joguines. Després també em vaig depertar vaig veure els regals. Jo vaig rebre un mobil , roba,unes arracades i també uns llibres.... Després vem anar a esmorzar.

Després vem anar a la hípica a on traballa el meu pare, el meu germa va montar el poni. I vem estar alla unes quantes hores.
Després vem anar a casa a dinar....

Violeta Fermus
El Montau












7 comentaris:

  1. Que divertit anar amb poni !

    Marta O.
    La Mola

    ResponElimina
  2. Violeta! Jo també vaig rebre un móbil! El teu germà que va rebre? El caball és molt bonic eeeh. Bueno, els dos.

    ResponElimina
  3. Violeta, el poni de la foto que sortiu el teu germà i tu, es l'Oliver?

    Laura
    LA MOLA

    ResponElimina
  4. Els ponis són molt "monos".

    Cyrian
    LA MOLA

    ResponElimina
  5. Son molt bonics els ponis!!
    si que ho vas passar bé:)

    Sandra P.
    EL MONTAU

    ResponElimina
  6. Hola Marta el meu germà va rebre un cotxe i també com un ordinador per apendre els números i les lletres.

    Violeta
    El Montau

    ResponElimina
  7. Osigui, (si el teu pare te una hípica)teniu una hípica.Quin morro a mi m'encanten els cavalls i m'encantaria tindre una hípica...

    ResponElimina