dissabte, 1 de gener de 2011

EL MEU 25 DE DESEMBRE

Hola!!!
El 25 de desembre quan hem vaig despertar,vaig anar a despertar a tota la meva família.
Quan estaven tots aixecats vam anar a obrir els regals.
A mi hem van regalar la DSI XL, 2 jocs de la DSI XL, un joc de ciències i diners.
Al meu germà li van regalar un helicòpter, el joc de Michael Jakson, un mini skate i diners, a la meva germana un mòbil tàctil, unes bambes nike, uns guants i el pares del seu nòvio li han regalat un gorro i una bufanda, i el seu nuvi li ha regalat un anell de la Tous.
Al meu pare li han regalat una colònia, un domino i un bingo.
A la meva mare li han regalat una colònia, dos jerseis.
Desprès vam anar a dinar el Celler amb el meu tiet Jordi, les meves ties Montse, Isabel, la meva avià i altres familiars.
Quan vam acabar de dinar ens varem anar a jugar amb tots els meus cosins.
Cap a les 18:00h ens vam anar cadascun a casa seva, la meva mare i el meu germà van anar a deixar a la meva avià i a la meva tieta Isabel a Sitges.
M'ho vaig passar molt bé!!!
Redacció: Sandra P.
Data: 25/12/10
Font: Pròpia

1 comentari:

  1. Ostres Sandra! La DSI XL que guai! Quin regal més bonic que li fa ver el nuvi de la teva germana a la teva germana, oi? Un anell de la Tous, què bonic.
    Marta Montero
    La Mola

    ResponElimina