dissabte, 8 de gener de 2011

DIA DE REIS!!

Hola!
El dia de Reis, pel matí em va haver de llevar la meva mare, perquè jo estava morta de son del dia anterior. La meva mare em va llevar i em va dir: Marta! Ja han vingut els reis. Jo corrents vaig anar a llevar al meu germà i al meu pare i vaig anar a obrir els regals. Primer el meu germà va obrir els seus regals. El meu germà va rebre: Un cotxe de joguina, un rellotge, una colònia del Toy Story, un Pocoyó que balla, repeteix el que dius, salta...una agenda electrònica i un móbil de joguina. Jo vaig rebre: La colònia de la Shakira, una planxa pel cabell que allisa i arrisa, una samarreta de la Desigual, un llibre de Guinnes World Records 2011, un mòdem USB per connectar-me a internet al meu portàtil, un joc per la Play Station 3 (Singit Part Hits), unes calces de la Calvin Klein, una agenda i una televisió per la meva habitació. Desprès vam anar a casa dels meus tiets a veure que havien deixat els Reis a casa seva. A casa dels meus tiets materns van deixar: Roba de la Desigual i colònia. A casa dels meus àvis materns: Magia Borras 75 Aniversario. A casa de l'àvia dels meus cosins materns: Llibretes, colors i polseres. Els Reis també van deixar una cosa per mi a l'habitació del meu cosí: El xandall oficial del F.C.Barcelona. El meu germà va rebre: Una bateria del Bob Esponja, una trompeta de joguina i el Toy Story de joguina. Jo, per la tarda vaig fer un espectacle de Màgia amb el joc de màgia que m'havien portat. Les imatges són els meus regal, els que van deixar a casa meva.

Marta Montero
La Mola

4 comentaris:

  1. A la meva germana també li van regalar el Sing It Party Hits!

    Cyrian
    LA MOLA

    ResponElimina
  2. Que xulu, una tele per a tu !!

    ResponElimina
  3. Ggguuuaaauuu!
    Quants regals!
    Una tele per tu..

    Floriane
    El Montau

    ResponElimina