dijous, 6 de gener de 2011

DIA DE REIS

Avui pel matí la meva germana ha vingut molt impacient i m'ha dit:
Laura! Han vingut els reis!
M'he aixecat del llit més ràpid que la llum, he anat al menjador i he vist els regals. Després han vingut els meus avis, els meus tiets i el cosí de la meva mare i ens van portar més regals!!!
La meva germana ha rebut: els tres Reis Mags de Bob Esponja, un boli que parla de Bob Esponja, unes cartes de Bob Esponja en 3D amb dos ulleres...
Jo he rebut: el joc de Sing It Party Hits, un móbil, el CD de la Kesha deluxe edition amb dos CDs: Animal+ Canival, pintaungles, arracades...
I entre les dues: la Wii de color vermell, el joc de taula de Bob Esponja i un altre comandament de color negre amb un nunchuk per la Wii.
Ah! M'oblidava ens hem menjat el dos tortells de reis, un reili ha tocat a la meva mare i l'altre al meu tiet, una fava a un altre tiet meu i l'altre sembla que s'ha quedat al tortell de reis (perqué no ens l'hem acabat)
Laura
LA MOLA

5 comentaris:

  1. Quants regals, Laura! A la teva germana li agrada molt eeh el Bob Esponja! La majoria dels regals d'ella són del Bob Esponja!

    ResponElimina
  2. Tens rao Marta M. a la Silvia (la germana de la Laura) li agrada molt el Bob Esponja.
    Te tota l'habitaciò plena de coses del Bob Esponja...

    Mia
    La Mola

    ResponElimina
  3. quans regals a i si es vrritat marta m.li agrada molt el bob esponja a la silvia(garmana laura)jejejejjej

    ResponElimina
  4. Ya t'has acabat tota la xocolata que hi ha a la foto?!

    Cyrian
    LA MOLA

    ResponElimina
  5. No Cyrian ,encara no m'he acabat tota la xocolata.
    Marta, Mia, Arnau, teniu raó a la meva germana li encanta Bob Esponja.
    Laura
    LA MOLA

    ResponElimina