dissabte, 8 de gener de 2011

CAVALCADA A SANT BOI DE LLOBREGAT

El dia 5-1-11 el meu pare, la meva mare, el meu germà i jo vam anar a veure la Cavalcada de Reis a Sant Boi de Llobregat, com cada any. A la imatge hi ha una carrossa de Sant Boi de Llobregat. Cada any anem a veure-la a allà perquè després ens reunim a casa dels meus oncles paterns. Va anar-hi força gent. Peró menys que el dia de Cap d'Any. Van venir: Els oncles i el cosí del meu cosí, l'àvia del meu cosí, els àvis meus i del meu cosí i nosaltres. I com podeu entendre els pares del meu cosí, es a dir els meus oncles, perquè era casa seva. La meva família com cada any fem AMIC IN-VISIBLE. El dia de Cap d'Any ens repartim uns paperets on hi ha escrit el nom d'una persona i llavors tenim que comprar un regal a la persona que ens ha tocat. Com ja sabeu, desprès de sopar, menjem el Tortell de Reis. A casa dels meus tiets teniem de 3 tipus: De crema, de nata i de massapà. El de la imatge és el de massapà. A casa dels meus oncles, els Reis deixen els regals un dia avans perquè els puguem obrir tots junts. Jo vaig rebre entre tots els que hi eren allà : El joc de Efecto Mariposa, el Quimicefa, una colònia i una leggins. El joc d'Efecto Mariposa, els reis el van deixar a casa dels meus àvis paterns. El Quimicefa, el van deixar a casa del meus oncles paterns, la colónia a casa dels tiets del meu cosí i els leggins a casa de l'àvia del meu cosí. El meu germà va rebre: Un patinet del Pocoyó, un Mickey Mause de joguina, un puzzle per a nens patits, un pijama i calçotets del Bob Esponja. A les 2:00h de la matinada vam arribar a casa i vam anar a dormir ràpidament perquè al dia següent els Reis Mags passaven per casa nostra. Quins nervis!
Marta Montero
La Mola

2 comentaris:

  1. Que t'ha tocat per l'amic in-visible?

    Cyrian
    LA MOLA

    ResponElimina
  2. A qui li va tocar el rei en el tortell ? I la fava ?

    ResponElimina