dissabte, 8 de gener de 2011

CAP D'ANY!!

Aquest any, ha sigut molt divertit! començaré pel principi:
Vam anar a casa del meu oncle sobre les 20:00h. Vam estar jugant amb els meus cosins: Pau, Marc, Irian, Ivan i jo, a diferents coses, però a la que vam estar més temps jugat va ser a un joc de l'ordinador que molts coneixeu que es diu: "HABBO". El meu cosí petit sempre deia a l'habitació: "QUE VE EL TIGRE!!" i nosaltres ja cansades ens deiem sense ganes: "A LES POSICIONS DE COMBAT..", però encara que ens cansarem, era el meu cosí petit "PAU" com es reia! haa haa haa!
Després la meva tia ens va dir a tots els meus cosins que ja anaven a tocar les campanes i nosaltres, tots contents, vam anar corrents!, però, resultava que encara faltaven 10 minuts, per que aquell rellotge anava malament, quant només faltaven 2 min. vam veure que una tia menjava llaminadures en comtes de raïm! i nosaltres també volíem així que li vam preguntar a la meva tia i al meu oncle que si sobraven més llaminadures, i ens van dir que sí, però que no estava segura de que si hi haurien per tots, però, si que n'hi van haver! Estavem molt il·lusionat s perquè així que toquessin les dotze campanades seria l'aniversari del meu cosí, en Pau.

Va passar una cosa molt divertida, però, que en el moment va ser molest!
La Irian, quant va començar a tocar les campanes va començar a cridar: "Felicitats Pau, Felicitats Pau..." i nosaltres vam cridar de cop: "Irian, calla, Irian, calla.." i llavors es va formar un rebombori i vam començar a menjar més tard del que tocava!!!
Els meu pare i els meus oncles després de les 12 campanades es van posar a jugar al dominó com es de costum.
Ens vam quedar una estona més i quant ens anàvem ens vam dir: "fins dintre una estona." perquè celebrarien l'aniversari del Pau! entre tot això al final ens vam anar sobre les 5:00h del matí i l'aniversari era a les 13:00h. Però el que importava es que ens ho hagem passat de mort!
Sandra R.

4 comentaris:

  1. Al final veu menjar llaminadures o raïm?

    Cyrian
    LA MOLA

    ResponElimina
  2. Quina casualitat, el teu cosí deu ser el mes gran de la classe !

    ResponElimina
  3. Je, je, je...Llaminadures?A mi no m'agrada gens el raïm llavors per Cap d'Any saps el que vaig menjar? Ganxitos!

    Marta Montero
    La Mola

    ResponElimina
  4. Hee hee! si Cyrian vaig menjar llaminadures!!!
    Si es el mes gran de la classe, Marta, però, tots teniem por de que fos el més petit, perquè, en teoria tindria que haver nascut a finals de Desembre, però, tampoc hi ha quasi diferencia: 30-31-1.. Estava així! ;)

    ResponElimina