diumenge, 2 de gener de 2011

CAP D'ANY A SANT BOI DE LLOBREGAT



Hola companys! El dia 31-12-10 a les 20:30h o 21:00h vam anar casa dels meus tiets que viuen a Sant Boi de Llobregat. Va anar-hi força gent. A part de la meva família van venir uns amics de la meva tieta. Quan ja estavem tots a la taula vam menjar. Els nens i les nenes, que erem 5 menjavem a una taula a part. Els nens vam menjar sopa i "Pica Pica". Entre que menjavem i tot se'ns van fer les 23:00h de la nit. De postre vam menjar torrons, flams, polvorons... (Els típics postres de Nadal). Se'ns van fer les 24:00h vam posar la TV i ens vàrem menjar el raïm. A continuació vam fer molta gresca. Vam posar música molt i molt alta de volum.
El meu germà se'n va anar a dormir a les 2:00h de la matinada. Nosaltres ens vam quedar ballant i jugant. Vàrem jugar al joc de les "Cadires" jo vaig quedar en segona posició. Ep! Els adults també van jugar eeh?.
Finalment ens vam anar a dormir a les 5:00h de la matinada. Els meus àvis, els meus pares, el meu germà i jo ens vam quedar a dormir a casa dels meus tiets.
Al dia següent "Any Nou", el meu cosí i jo ens vam llevar a les 11:00h perquè el meu germà ens va despertar! Més o menys a aquella hora es va llevar tothom. Vàrem esmorzar i vam estar jugant a l'ordinador i jocs. Desprès va venir la neboda dels meus àvis, es a dir la cosina del meu pare i de la meva tieta. També va venir el seu xicot.
Vam menjar calçots i canelons. La gent que volia podia menjar sopa. De postre vam menjar "PIJAMA". Si cliqueu a la foto podreu veure que és. Nosaltres no li vam posar gelat. El gelat és el que hi ha de forma quadrada a la foto.
Després de dinar i menjar torrons, polvorons....Vam jugar al BINGO, no us ho perdeu, jo vaig guanyar 3 BINGOS. Després, eren les 21:00 vam marxar cap a casa.
BON ANY A TOTHOM!
Marta Montero
La Mola

4 comentaris:

  1. Quins dies més divertits.

    Marta O.
    La Mola

    ResponElimina
  2. El pijama sembla molt bo.
    A tu t'ha agradat el pijama?

    Cyrian
    LA MOLA

    ResponElimina
  3. Que has guanyat en el BINGO???


    Floriane
    El Montau

    ResponElimina
  4. Cyrian, jo només menjava el flam, perqué a mi no m'agrada molt la fruita.
    Floriane, vaig guanyar diners.

    Marta Montero
    La Mola

    ResponElimina