dilluns, 3 de gener de 2011

CAP D'ANY A BARCELONA


Hola a tots i totes. La nit de nadal sempre sopem a casa meva. El cert, és que el Nadal per nosaltres és una mica trist, ja que ens enrecordem d'aquells que ja no hi son, com el meu pare i el meu sogre. Això si el Cap d'any és diferent, ens divertim bastant fent bestieses i tonteries. Sempre anem al Barri de Sarrià, el barri on va nèixer el meu marit i on viuen els meus cunyats i nevots, desprès de sopar i fins que arriben les dotze ( de vegades es fa etern ), ens preparem tots, com el meu gos, barret, antifaç, llencem confetti i fem escletar algun globus que d'altre. Cadascú fa de les seves... i alguns comencen a menjar el raïm abans de les dotze per si no els hi dona temps, jeje. Desprès d'alguna copa de cava, sempre,sempre juguem al TRIVIAL, a casa nostra és d'obligat compliment desprès de cada reunió familiar fer una partida, que normalment s'allarga bastant i els meus nevots acaven mig enfadats per què fins ara mai ens han guanyat.

11 comentaris:

  1. Quina gracia que els gossos es disfressin !

    Marta O.
    La Mola

    ResponElimina
  2. Si Marta, quina gràcia.

    Laura
    LA MOLA

    ResponElimina
  3. Que "MONOS" els gossos! Sempre feu una partida al TRIVIAL? Què bé, oi?

    Marta Montero
    La Mola

    ResponElimina
  4. Si és veritat,són molt monos els gossos qué és disfressen..
    Violeta
    El Montau

    ResponElimina
  5. Quin cap d'any es molt GUAY!!!
    Els gossos que molt monos disfrasats...



    Floriane
    El Montau

    ResponElimina
  6. Tu vas guanyar alguna partida del TRIVIAL?
    Al guanyador que li tocava?

    Cyrian
    LA MOLA

    ResponElimina
  7. Hola MariCruz!!
    BON ANY!!!
    Que bé s'ho passen els teus gossos!!
    Rosa

    ResponElimina
  8. Cyrian, aquesta vegada no vam guanyar, ho van fer els meus cunyats. Al guanyador no li toca res nomès el fet de guanyar que ja és massa amb les preguntes que surten.

    Ah per cert, bon any a tots !!!!!

    ResponElimina
  9. Hola!
    Igualment MariCruz!
    Que divertits que estan els teus gossos.
    Feliç any nou a tots!

    ResponElimina
  10. Els gossos disfressats estàn molt graciosos.

    ResponElimina
  11. jejejejjeje que monos que estan els gossos disfrasats jejejj

    ResponElimina