dilluns, 3 de gener de 2011

ANY NOU JA ARRIBAT!!!!!!

Avui 31 de decembre és l'aniversari de la meva germana Clàudia i fa 1 any (va neixer a les 08:15) .
Em vaig despertar a casa del meu pare vaig esmorar...
I al cap d'una estona em va vindre a buscar la Paula, la meva cosina (per anar a casa de la meva avia).
Quan vem arribar hi havia molta gent i vem dinar, despres vem estar miran els regals de la Clàudia, despres tothom s'en va anar i només cadavem la meva mare, l'avi, l'avia, les meves tietes: l'Anna i la Carol i per últim jo. Llavors vem jugar al Monopoly fins l'hora de sopar.
Despres de sopar van arribar uns amics i amb ells vem fer les campanades. Jo a la segona campanada vaig començar a riure i al final em vaig possar tot el raïm a la boca hi ha la dotzena campanada amb la boca plena vaig esperar per ficar-me el raïm a la boca, per què la tenia plena i casi no podia mestegar...
M'ho vaig passar molt bé.

Mia
La Mola

5 comentaris:

  1. Mia qui va guanyar la partida al Monopoly ?

    ResponElimina
  2. Que bonica la Claudia! Cada vegada es fa més gran!

    Marta Montero
    La Mola

    ResponElimina
  3. Digues-li felicitats de part meva a la Claudia.

    ResponElimina
  4. No varem acabar la partida de Monopoly.

    ResponElimina
  5. que contenta la cloudia jejje i feliçitela de part meva jejejejejeje

    €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

    ResponElimina