dimecres, 29 de desembre de 2010

UN DIA BEN ENTRETINGUT!

Ahir, 28 de Desembre, dia dels Innocents, vaig anar al metge a fer-me una anàlísi de sang perquè no em trobava bé i també hem van fer un electro. També varem anar a un altre metge pel meu pare que li tenien de treure els tres punts del dit.
Després vam anar a dinar a un "woc", i en acabat, per la tarda varem anar al cinema a veure la pel.licula "Los viajes de Guliver" . Va estar molt xula i per la nit vem anar a un McDonalds i em vaig menjar una hamburguesa "gegant". Després de tot això, vam arribar a casa per sopar.
Joel Soto Gonzalez. La Mola

2 comentaris:

  1. Si, Si! Dia entretingut, ja ho pots dir eeh!
    Sembla divertida la pel·li!
    Bones festes!

    Marta Montero
    La Mola

    ResponElimina
  2. Jo la vaig veure ahir al cinema!!
    Aquesta pel·licula es molt divertida i graciosa, a mi em va agradar molt!!

    Adrià Tapia

    El Montau

    ResponElimina