dimarts, 28 de desembre de 2010

NADAL A CASA MEVA!

Hola Moler@s i Monter@s!
Com van les vacances? A mi molt bé. Ara us ho explico.
El dia 24-12-10 a les 21:00h els meus oncles i els meus àvis van venir a casa nostra. Abans de sopar, vam fer cagar el Tió i a continuació va vindre el Para Noël. A casa nostra el Pare Noël ve mentre nosaltres estem a casa. Al meu germà li feia por el Pare Noël, el meu germà va rebre un timbal de joguina, 1 Bob Esponja de peluix, un cotxe teledirigit, uns calçotets de color vermell, una cuineta, uns patins de nens petits i uns llençols del Winnie the Pooh. Jo vaig rebre: Un móbil, un Cd de música, un llibre del Gerard Piqué que explica la seva vida, una colònia amb olor a melò, unes arracades amb forma d'estrella, calces de color vermell, un estoig amb colors, retoladors..., llençols i diners. Però tots els que vam rebre el meu germà i jo eres dels meus pares i també dels meus familiars, perquè a casa nostra els meus oncles i els meus àvis també em donen regals a mi i al meu germà, es a dir els regals que ha deixat el PareNoël a casa seva. Els meus àvis i els meus tiets es van quedar a dormir a casa meva fins el dia de Sant Esteve. El Dia de Nadal vam menjar per dinar sopa i canelons, i una mica de "PICA PICA". Per la tarda vam jugar al BINGO. Vam sopar i vam estar parlant i parlant fins que ens vam anar dormir. Al dia següent que era el dia de Sant Esteve, els meus oncles, cosins i àvis ja marxaven, però es van quedar a dinar. Vam dinar mandonguilles amb salsa d'ametlles. Estaven boníssimes! Desprès els meus familiars van marxar cap a casa. Ha sigut molt divertit!
Marta Montero
La Mola

13 comentaris:

  1. Ai, l'os pedrer!! si sembla una botiga!!
    Mare de Déu.... on ho desareu tot això? hauràs de fer neteja, Marta.
    Ja saps, tot el que et sobri... cap a l'escola!!
    Una abraçada!!
    Rosa

    ResponElimina
  2. Rosa, no tinc cap imatge d'on vaig hanar.

    ResponElimina
  3. Dic de les noticies de l'esborrany.

    ResponElimina
  4. I si en cerques una de representativa per Internet?
    Rosa

    ResponElimina
  5. Rosa, vaig a ficar la imatge de la peli que vaig veure et sembla bé?

    ResponElimina
  6. Rosa, no se com posar la imatge una mica mes petita.

    ResponElimina
  7. Rosa ya he areglat la noticia (he areglat el que he pogut). ya he posat la imatge.

    ResponElimina
  8. Grácies, igualment, que tinguis bon any nou.
    Tan regalat moltes coses, sembla que estiguis en el pais de las joguines.

    ResponElimina
  9. Cuantes coses Marta!!!
    Si no les vols ma les pots donar quant bulguiss....

    XD


    Floriane
    El Montau

    ResponElimina
  10. Marta quants regals, que faras amb tot això?
    jo he estat tot el dia a casa malalta i no tinc res a explicar...
    Tens una sort!!!

    ResponElimina
  11. No, Floriane! Les vull per a mi soleta! Són meves, només meves! Ja, Ja, Ja...
    Mia! Ho sento! Que et passa?

    ResponElimina
  12. Si, Joel! Je, Je, Je!
    Bon any a tothom!

    ResponElimina
  13. que paseu un bon any jejjej a totom

    ResponElimina