dissabte, 18 de desembre de 2010

MUSICA DE NADAL

Aquesta és una proposta de l'Edel.

10 comentaris:

  1. Esta bé aquesta proposta.
    Però no m'acaba de convençer.

    Rafa
    La Mola

    ResponElimina
  2. A mi m'agrada aquesta proposta, per a mi està molt bé.

    Marta Montero
    La Mola

    ResponElimina
  3. Oh!! què és, el que no t'acaba de convèncer, Rafa?
    Rosa

    ResponElimina
  4. Esta molt bé, aquesta proposta.
    Que farem algun ball, o alguna cosa amb la mùsica?

    Sandra P.
    El Montau

    ResponElimina
  5. Perdo m'he equivocat"Música".

    Sandra P.
    El Montau

    ResponElimina
  6. Rosa a mi no m'acaba de convèncer perquè la música , és molt lenta.

    Rafa
    La Mola

    ResponElimina
  7. Esta molt bé la proposta.
    Em sembla bé

    ResponElimina
  8. Per mi tambe es molt lenta.

    ResponElimina
  9. Esta bé, crec jo.

    Cyrian
    LA MOLA

    ResponElimina
  10. M'agrada la proposta, vale

    ResponElimina