dilluns, 27 de desembre de 2010

EL NADAL AMB ELS COSINS

El 24 de desembre vam estar a casa dels meus avis per celebrar la Nit de Nadal que a casa en diem "Noche Buena". Els nens vam ser els que van sopar primer, quan varem acabar vam anar al pis de dalt a buscar els regals que havia deixat el Pare Nöel. El meu cosí im jo vam rebre una PSP amb el FIFA i el PES 2011, la meva germana la Vivian va rebre la DSi XL, el Marcos (germà del David) va rebre una bicicleta i l'Alvaro va rebre una caseta de nines i una guitarra del Micky Mouse. Després varem estar jugant tots fins que vam anar a dormir.
Pedro i David.EL MONTAU

8 comentaris:

  1. Apa!! quanta màquina!! ja teniu prou endolls, a casa per poder jugar tots/es? (he, heee...)
    Rosa

    ResponElimina
  2. Ostres! Quants regals...No us podreu queixar eeh!

    ResponElimina
  3. Ja!!
    A mi també m'han regalat la DSI XL!!!

    Es molt xula!

    Sandra P.

    ResponElimina
  4. Quants regals més xulos t'ha prtat el Pare Nöel!!!

    Cyrian
    LA MOLA

    ResponElimina
  5. Ya ho se, n'estic molt content dels regals.

    Pedro O.
    EL MONTAU

    ResponElimina
  6. Ja, n'estic molt content dels regals que vaig rebre

    ResponElimina
  7. Ho sento e tingut un problema i he publicat 2 misatges iguals

    ResponElimina
  8. A casa meva sempre es celebra el Pare Noel i els Reis, però més els Reis.

    Mia
    La Mola

    ResponElimina