divendres, 31 de desembre de 2010

EL MEU NADAL "XULISIM"!!!

Hola a tots.
Hos explicare les meves vacances.
El 24 de desembre per la nit varem sopar Fondue. Estava boníssim!!!
El 25 pel matí jo em vaig despertar a dos quarts de set, i després d'una estona vaig despertar a la meva germana i ens vam quedar mirant els regals imaginant el que hi podia haver a dintre. Ens varem quedar 1 hora mirant els regal!!!
Després, a dos quarts de viut varem despertar als nostres pares (perquè ja no podiem aguantar més). Vam esmorzar i varem anar corrents a dalt a obrir els regals. HI HAVIA TRENTA-DOS REGALS!!!
Els vam obrir aixi: un la meva germana, un jo, un la meva mare i un el meu pare.
A mi em va portar:
- Un patinet
- Dos videojocs
- Dos baldufas
- Un ninot skater
etc.
M'hanencantat tots els meus regals.
El 30 vaig anar al Port Aventura amb la Marta Mo. i la meva familia. No hi havia molta cua només en dos atraccions.
Avui per la nit será l'ultim dia de l'any 2010 i soparem Raclette.
Ja ho lo explicare després.
Cyrian. La Mola

7 comentaris:

  1. Quin morro. 32 regals !!

    Marta O.
    La Mola

    ResponElimina
  2. TRENTA-DOS???????
    Aquest any si que farem mercat de segona mà, si...
    Bon ANY i petons!!
    Rosa

    ResponElimina
  3. Trenta-dos per tota la familia, per mi tot no!!!

    Cyrian
    LA MOLA

    ResponElimina
  4. És veritat, aquest any si que farem mercat de segona mà! Quants regals Cyrian!

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Trenta-dos per tota la familia, per mi tot no!!!

    Cyrian
    LA MOLA

    ResponElimina
  7. ay ay cyrian pero quuans ragals jejeje

    ResponElimina