dijous, 30 de desembre de 2010

CELEBRANT SANT ESTEVE

El día de Sant Esteve ve tota la familia o quasi tota, perquè el meu avi i el meu pare es diuen Esteve.
L'aniversari del meu pare no es celebra tant com el seu sant.
Per dinar només hi erem el meu pare, l'avi, l'àvia, els cosins del meu pare (la Maite i el Fernando), els seus fills (el Gonzalo i la Blanca) i jo.
Quan van arrivar em van donar els regals del Pare Noel i despres varem tindre que jugar a la granja de Play Mobil...
Despres de menjar el Gonzalo, el Fernando, la Blanca (mes o menys) i jo varem jugar al escondite...
Quan ja varem acabar jo vaig intentar jugar al Monopoly però ningú va volguer.
Va arribar la família i les meves cosines Elena i Maria que si que van volguer jugar.
(L'Elena té 9 anys i la Maria en té 6)
Despres d'haver jugat al Monopoly (es van cansar i vam parar)
llavors varem jugar a les nancies que li havia portat el Papa Noel, ens varem cansar i varem jugar al escondite un altre cop.
Tot va ser molt cansat i al final de tota la festa vaig estar a 39 de febre :(.

Mia Robles.
La Mola.

1 comentari:

  1. Que xulo que es diguin Esteva, perquè es un Sant inportant

    ResponElimina