dimarts, 2 de novembre de 2010

LA MEVA CELEBRACIÓ

La veritat es que a casa meva no es celebra molt allò de HALLOWEEN... Però, tampoc ens vam quedar a casa sense fer res.. Pel matí hem vaig aixecar i vaig veure a la meva mare trucant a ca la meva tia per veure si podíem anar a veure els meus cosins, va dir que ara s'he n'anaven a un lloc... Llavors la cosina de la meva tia va trucar dient que si li podíem portar-li el pa, i li vam dir que es clar! quant li vam donar ens va dir que ens quedéssim una mica.. mentre estàvem parlant em va dir.- Sandra, que vols vindre aquesta tarda, perquè farem castanyes, moniatos panellets.- i li vaig dir.- ENCANTADA!!. Ens vam anar i a la tarda vam tornar i vam muntar una festa amb la xemeneia allà calents.. i desprès no em volia anar!! a la porta hi feia un fred!! De estar a dins la casa calents a sortir per la nit!! I mireu sense menjar-ho ni veure-ho mireu que vaig tindre!
Nom: Sandra R.
Data: 02/11/10
Font: Pròpia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada