dissabte, 23 d’octubre de 2010

PREPARANT LA CASTANYADA

7 comentaris:

  1. Aquell dia ha sigut un dels millors dies que he passat a l'escola aquest curs (de moment).
    M'ho vaig passar molt bé perquè vàrem fer moltes coses plàstiques.
    A mi m'agrada molt.

    Marta Montero
    La MOLA

    ResponElimina
  2. Peró las de la pancarta ens vam posar els pantalons de colorins amb les ceres.

    ResponElimina
  3. Yo també m'ho vaig passar bé.

    Cyrian
    LA MOLA

    ResponElimina
  4. Va ser xulissim! pinta el nuvol llegant.

    ResponElimina
  5. És veritat Marta, jo també m'ho vaig passar molt bé aquell dia.

    Laura
    LA MOLA

    ResponElimina
  6. ARNAU HA DIT:vua jo mo vaig paser pipa pero pipa quan am vaig disfrasar de castanyera jajajajaja.

    ResponElimina
  7. Ens ho hem passat molt bé.

    MONTAU

    ResponElimina