dimarts, 26 d’octubre de 2010

ANÈCDOTA FAMILIAR

Aquesta notícia és bastant curiosa..., però és familiar.
El dia 22-10-10, divendres passat, el meu germà ens va deixar tancats a casa.
Sabeu com va succeir? Eren les 14:45 i la meva mare estava a punt de portar-nos a la Judith Lois i a mi a l'escola (Aquell dia va vindre a dinar la Judith), llavors el meu germà, que té 2 anys va agafar les claus de casa i va sortir fora sense que nosaltres ens adonéssim.
Quant ens vàrem adonar el meu germà des de fora ens va deixar tancats.
Nosaltres no sabiem com sortir de casa, no se'ns va ocórrer res, sort que la Judith tenía el "PEN DRIFE" (al meu germà li agraden molt els "PEN'S DRIFE'S), llavors li vàrem dir : Mario, la Judith té el PEN, si el vols donen's les claus. Ell corrents va treure les claus de la porta i li va donar a la meva mare. La meva mare va obrir la porta des de dintre i desprès li vam tindre que donar el PEN. Vàrem sortir de casa molt ràpidament per arribar a l'escola. Quan vam arribar el meu germà li va donar el PEN i la Judith va póder entrar a l'escola.
QUIN ENSURT!!!!!!!!!!!!!!

Redacció: Marta Montero
Font: Própia
Data: 22/10/10

10 comentaris:

  1. Je je el Mario si que es llest sap tancar la porta i tot.

    ResponElimina
  2. Jo estava allà en aquell moment...
    Quina sort que jo tenia el PEN....


    Judith Lois

    ResponElimina
  3. Però el Mario com va donar les claus a la seva mare si la porta estava tencada.
    Si li aques dunat per la finestra tranquilament podrien sortir per la finestra ¿no?

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Mia, la meva casa té reixes...
    Ens va donar les claus per la finestra, però tenen reixes i llavors no podem sortir.

    Marta Montero
    La Mola

    ResponElimina
  6. A la meva mare y a mi,ens va passar una cosa semblant,vam sortir a fora i sense voler vaig tancar la porta ,ens vem quedar a fora sense poder entrar,pero la meva mare va tindre la idella de desmontar una finestreta que tenim y per alli vaig poder entrar.

    ResponElimina
  7. A tothom li passa això alguna vegada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  8. Mia, a mi també em va passar quan vivia a Cornellà, peró com vivia a un pis baix que tenia pati, vam entrar pel pati de la veïna.

    Laura
    LA MOLA

    ResponElimina
  9. A tots us va passar alguna cosa semblant, però a ningú li va deixar un nen petit tancat.

    ResponElimina
  10. Jo quan era petit vaig tencar la porta i las claus es ban cedar dins la meva mare va ovrir la finestra de la cuina i vaix saltar li vaig donar les claus a la meva mare i vem poder entrar.

    ResponElimina